کد خبر 1644846
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷
معدن

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به حادثه انفجار معدن زغال سنگ در طبس، از ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به ۲۴ مصدوم این حادثه تا ساعت ۹ صبح امروز یکشنبه یکم مهر خبر داد.

به گزارش مشرق، با اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جعفر میعادفر افزود: از ۲۴ مصدوم این حادثه تا صبح امروز، ۱۶ نفر برای دریافت خدمات تخصصی و فوق تخصصی به مراکز درمانی منتقل شدند و ۸ نفر نیز به صورت سرپایی در محل درمان شدند.

وی افزود: برای این حادثه ۱۳ دستگاه آمبولانس، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد اورژانس مشارکت دارند و امکانات اورژانس تا اعلام پایان حادثه، در محل حضور خواهند داشت.

براساس این گزارش، حادثه انفجار معدن زغال سنگ طبس منجر به جان باختن و مصدومیت تعدادی از کارگران این معدن شده و وزیر بهداشت نیز دستور رسیدگی ویژه از سوی اورژانس و دانشگاه های علوم پزشکی بیرجند و مشهد را برای ارائه خدمات درمانی و اورژانس صادر کرد و با دستور رییس جمهور سه وزیر کشور، صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای رسیدگی فوری به این حادثه عازم طبس شده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رسانه هاکجایند ؟!! IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    2 0
    خدایی یه خبرنگار امروز بره ایمیدرو یا شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران یا شرکت معدنجو ( همگی در تهران ) یه گزارش سه دقیقه ای از این مراکز تفریحی تهیه کنه تو صداسیما نمایش بده ... همزمان با فیلم در اوردن پیکر پاک دهها کارگر مظلوم .... صداوسیما الان کجاست؟!! .... رسانه های ما غیر از فوتبال و فوتبالیستهای فاسد نجومی یا تبلیغ برای بعضی آقایان ، دغدغه دیگری ندارند ؟!!.... رسانه هاکجایند ؟!! .... فقط آماده برای تهیه عکس و فیلم از قربانیان یا ضجه خانواده آنها ؟؟!! .... خب بروید به ریشه مشکلات و ناکارامدیها بپردازید !! .... مراکز فساد و اتلاف بودجه و منابع در تهران را بشناسید و به جامعه معرفی کنید !!
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    0 0
    ننگ و نفرین بر مدیران بی خاصیت و ظالم ایمیدرو + شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران
  • رهنما IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    0 0
    راهکار حل مشکلات معادن ایران ..... ادغام و خارج کردن ایمیدرو و زیرمجموعه از تهران از جمله شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران ..... رفتن آنها به محیط عملیاتی معادن .... فروختن برجها و ساختمانهای آنها در تهران .... استفاده از حداقل سی هزار میلیارد تومان درامد حاصل از فروش ساختمانهای آنها برای تجهیز و توسعه معادن کشور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس